onsdag 16 oktober 2013

Nu är utställningen i Skulpturparken i Vaxholm över.
Jag är inbjuden att delta även nästa år vilket känns otroligt kul!
Så här fint hängde klänningen nu blad alla färgglada löv, en del satt också
i klänningen, vilket bara förskönade verket. Den har prytts av små fågelfjädrar
och lite av varje som trillat ner från trädet under dessa 5 månader i parken.



Nu är det full fart i min atelje/ på mitt kontor. Jag driver ett företag och säljer väskor till
företag i alla typer av branscher, det de flesta har gemensamt är att de har säljare som behöver
utrustas med bla. väskor. Titta gärna på hemsidan  www.alvi.nu
Här hänger div. skulpturer färdiga och halvfärdiga, till den kommande utställningen på
Mood gallerian i Stockholm. Jag kommer att ställa ut där 20-24 november.
Det är otroligt inspirerande att ha en kommande utställning att se fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar